søndag 22. august 2010

Tiden går....

Da har jeg fått dennye bloggen opp uten noen problemer enda, får ta resten litt eterhvert som jeg har tid. Her går alt som det har gjort den siste tiden, Oliver er i kjempeform, og storkoser seg på barnehagen. Han har nå startet på sitt siste barnehage år:) Tenk det, neste år har jeg skole gutt:) Det beviser bare at tiden flyr. Oliver har snart 5 årsdag, og det tror jeg blir en veldig spesiell dag for den trodde vi egentlig ikke vi kom til å feire, men det skal vi, i aller høyeste grad, sammen med Oliver:)

Har i det siste prøvd å ta noen bilder av disse små-trollene mine, men det er lettere sakt enn gjort:) tror ikke jeg får noen fotomodeller, det er helt sikkert.... Og for Emma sin del kan vell det være like grei:) (eller er det for mamma og pappa sin del... )
Men uansett, noen fine bilder ble det da:)


Håper virkelig jeg skulle få noen kjempe fine søskenbilder, men lurer på om jeg må prøve en gang til....ble jo noen fine, men ikke helt som jeg hadde tenkt meg...



Emma-mora vokser og blir stor frøken, en bestemt sådan:) Hun skremmer livet av brodern viss hun har tenkt det, og virkelig funnet ut hva stemmen kan brukes til. Så nå er vi snart igang med inne og ute stemme:):) Tiltross for litt skepsis fra Oliver sin side bli det mye søsken-kos også:) De kan værekjempe kosete med hverandre også:)

2 kommentarer:

  1. å så nydelig de er :-) kjempegla i dem, klem fra mormor

    SvarSlett
  2. du her 2 kjæmpe hærlige unger du, dette kan du:))) klem fra tantisen:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord:)

Related Posts with Thumbnails