fredag 17. september 2010

syksyksyk....

Da sitter jeg oppreist i sofan å trykker usunne ting i keften og synes i grunn veldig synd på meg selv. Er ioforseg første gangen i løpe av denne dagen at jeg er i form til å sitte oppreis så skal vell egentlig ikke klage nå da. Så nå var det altså min tur til å bli syk, jeg takler det ikke særlig bra, jeg rett og slett hater å være syk.Liker ikke at jeg ikke kan kose med barna mine som jeg vil, Oliver tørr jeg knapt ta i, å det er vanskelig det er kjempe tøft, han merker det også, i dag så hn etter meg, han skjønner jo ikke hvorfor han ikke kan kose med mamma....
Så nå gleder jeg meg til jeg er frisk igjen, Oliver er også frisk, s da blir det masse mamma kos:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord:)

Related Posts with Thumbnails