lørdag 16. oktober 2010

Vinter og lungebetennelse....

Vinteren har sånn smått begynt å sette sine spor, det er blitt mye kaldere i lufta, og er til tider litt vinterluft, har også skrapa is for første gang på denne siden av sommeren, og vinter klærne er sånn smått begynt å komme frem igjen.
Har aldri likt vinteren med mørketid,slaps og is, og kan ikke si jeg liker den bedre nå, nå som Oliver har begynt å bli så innmari mye dårlig på vinter halv året, slimet kommer, og med slimet kommer det flere anfall, slimet førere også til utallige mange lungebetennelser, som førere til en veldig sliten gutt.
Det var så deilig nå sommer endelig kom nå i vår, etter lange tider med kulde, snø, is og mange og lange sykdoms perioder.
Så nå i år gruer jeg meg kanskje enda mer til vinteren enn det jeg har gjort før.
Vi har hatt en så fin sommer nå, og jeg vil liksom ikke at det skal være over, men det er den og vinteren kommer om vi vil eller ikke.

Vi har kjøpt inn det Oliver trenger av klær i vinter, så gutten skal ikke fryse, det er sikkert.
Men lungene kan vi ikke få skjærma, og han kan jo ikke være innelåst hele vinteren heller.
Håper bare det blir en fin vinter, med mye fint vær, og minst mulig sykdom.

Det er sykeperiodene jeg gruer meg til, ikke vinteren i seg selv, tror jeg....
Ingen barn skulle trenge å oppleve så mye vondt som mange av de små prinsene og prinsessene har gjort, og foreldre skulle trenge å se barna sine sånn.
Men disse små har en helt fantastisk styrke og de kjemper som mange aldri har gjort.
Håper min lille har styrke og krefter til å kjempe seg gjennom en vinter til.

Min beste og vakreste lille Oliver, Elsker deg kjempe masse.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord:)

Related Posts with Thumbnails