søndag 12. desember 2010

3 søndag i advent.

I dag er det 3 søndag i advent og det er bare 12 dager igjen til jul.
I dag har jeg å Oliver fått unna noe av julebaksten å satt opp pepperkake huset, men er forsatt noe igjen enda.
Pynting av pepperkake huset blir vell på tirsdag når Oliver kommer hjem fra avlstning.

Julepynten står fortsatt godt plantet i gangen, men i morgen har jeg en plan...det skal om ikke annet vaskes litt, så får jeg se hvor langt eg kommer. Er ikke like lett å få gjort s mye heller med lille Emma hengende i bena, hun er jo så nysjærri, å hadde vell helst skulle hjelpa til litt:)

Nå er begge barna i seng og de sover søtt, så nå skal jeg legge meg på sofan sammen med Mick å se 71 grader nord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord:)

Related Posts with Thumbnails