lørdag 11. desember 2010

O`jul med din glede......

Det er snart jul men det er ikke mye som minner om jul enda, selv om det har kommet mye snø,pyntet litt i huset, så kommer ikke den julefølelsen som jeg alltid har på denne tiden. Blir nesten litt skuffet over meg selv, vanligvis koser jeg meg med julepynting å gavepakking, i å er det en nødvendighet, enda værre er det at dette er Emma`s første jul, å det er ingen ting som tyder på at det er julaften om 2 uker.
Håper julgleden kommer snart, for min del og barna sin del. Er jo ikke noe som er bedre enn å glede seg til jul.

I morgen har vi den store bake dagen, sammen med barna. Det gleder jeg meg til og kanskje blir det noe som minner om jul da. Ikke bare stress, men GOD og EKTE familiekos. det blir fantastisk.

Nå skal jeg kose meg med tv`n å noe godt:) Håper de kan sende en bra film nå, nå som eg endelig har bestemt meg for å bare kose meg forran tv`n.

Ønsker alle en fin lørdags kveld.

2 kommentarer:

  1. Julefølelsen kommer nok skal du se;) Koselig med bakedag, bare slappe av og nyte øyeblikket! :) God førjulstid fra oss!

    SvarSlett
  2. Ja, den kommer vell når julepynten kommer opp:)
    Bruker å glede meg til jul, så er s rart å ikke gjøre det...

    God førjulstid å God jul til dere også:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord:)

Related Posts with Thumbnails