onsdag 9. februar 2011

Skole start.

Til høsten starter Oliver gutten på skolen, tenk det at min lille gutt skal slutte i barnehagen å starte på skolen.
Kan ikke tro at årene har gått så fort, å at han faktisk har gått 4 1/2 år i barnehagen, den samme barnehagen, ikke rart vi føler vi kjenner dem kjempe godt. I over 4 år har de vært en stor del av livet vårt, å spesielt det siste året, å nå går det mot slutten, noen blir å noen kommer bort, nye kommer vell også inn.
Nye damer, men vi håper også på noen menn:)

Skole starten har vi begynt å planlegge og har egentlig kommet godt i gang, alt skal jo være klart til mai/juni så god tid har vi vell ikke.
Oliver har kommet godt i gang med besøkene for å bli bedre kjent med de han skal begynne på skolen sammen med.Tror det blir mange "kjente" i klassen til Oliver, var på det første foreldremøtet i dag og det var mange "kjente" der. Ikke som vi direkte kjenner men som vi vet godt hvem er osv.

 Store Oliver`n min som skal starte på skolen,  har løs tann å greier. Den sitter enda den løse tanna jeg var så stolt av,nå tviler jeg nesten på at den noen gang vil falle ut.
Jeg og Oliver har en avtale om å rikke litt hver eneste dag, å flink er han. Når jeg spør om vi skal rikke litt på tanna å legger fingeren min på leppa hans så gaper han stort, å når det er nok stenger han munnen, å da måå finger`n ut, ellers biter han, å denne gutten biter hardt :)

Oliver og Emma mi koser seg:) Emma liker å sitte på fanget til Oliver, å det virker som Oliver syns det er greit å ha henne der så lenge hun sitter i ro:)
Emma har blitt veldig opptatt av Oliver.
Hver morgen når vi kommer inn på badet ser hun etter Oliver, og viss han ikke er der ser hun inn på rommet hans... Er han ikke der ser hun spørrende på meg, å når jeg sier hvor han er er det greit:)
Å viss han er det stor smiler hun når hun ser han:) Det er så godt  å se den gleden hun utstråler når hun ser broren sin:)  Bestandig blid som ei sol når hun kommer i samme rom som Oliver:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord:)

Related Posts with Thumbnails