tirsdag 1. november 2011

Syk Olivergutt




Det var en sliten syk Oliver-gutt som kom hjem i dag. Han hadde fått omgang i går, stakkar gutten min. Finnes ikke værre enn det. Nå er han endelig på bedring, å ligger hjemme på sofan sammen med mamma:) syns ikke det er noe greit at han får denne dritten, han tappes jo helt stakkar. Men han er på bedring nå og holder på litt av det han får inn. Håper han kommer seg fort, å at det ikke utvikler seg til noe mer...

I morgen har jeg full spennende dag på sykehuset, jeg skal på møte ang om jeg kan få pleiepenger.... Reglene har vært at jeg ikke kan få det for Oliver er på skole, men nå har det kommet nye regler å det kan hende det går:) håper det for da blir det en bekymring mindre:) Å sååå har jeg omsider fått time til ct av nyrene, etter 5 uker med nyrestein i sommer.... Håper de finner ut hva som feiler nyra å at de kan gjøre noe med det.
Så en spennende dag blir det, eller , jeg får jo ikke svar på noe av delene i morgen, men det er i gang:)

Å i morgen blir den første dagen med julgave handling:) i år gleder jeg meg til jul, håper den følelsen holder seg fir jeg har ikke gledet meg til jul de 2 siste årene:)

Ønsker alle en fortsatt fin november kveld:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord:)

Related Posts with Thumbnails