torsdag 3. november 2011

Værdens beste Oliver

I dag hadde jeg gledet meg hele dag til å få hjem Olivern min, han har vært så fantastisk fin form den siste tiden, sett bort fra omgangen da... Ååå i dag skulle vi endelig få ta med oss Oliver ut, det er glede det:) jeg er så stolt av go gutten min, så det å få ta han med ut er kjempe deilig, sånn at andre også kan se at Oliver faktisk finnes:) Å i dag skulle vi ha med oss Oliver i bursdag til bæstemor, men vell ute i biln, viste det seg at han var vell ikke helt i form enda.... Det var pluttselig oppkast over alt, ingen start ,ingen ende... Så vi( jeg og Oliver) ble hjemme, så fikk Mick og Emma dra i bursfag mens jeg og Oliver kosa seg hjemme. Så i dag ble det verdens beste sofa kos på meg og Olivern.

Håper han får seg ei go natt søvn sammen med nattvakta si, for det skal i allefall mamman:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. uff, ikke bra at store gull er syk, det liker vi ikke! Håper han er blitt frisk igjen nå, hvis ikke, MASSE MASSE go bedring og en skikkelig Go klem fra oss :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord:)

Related Posts with Thumbnails