søndag 15. april 2012

Hjem kjære hjem:)


Da er vi hjemme fra Trondheim, en fin dag med shopping, bare meg og mannen:) Godt å få litt tid alene når man har 2 små som alltid får all oppmersomheten fra oss begge to.
Det bli ikke så handling (som vanlig ble det mest på ikea) men vi fikk sett mye og kosa oss. På kvelden var det fest og middag med jobben til mannen, vi var på Nidalen hotell og fikk servert mye god mat og drikke. Det var også veldig deilig å logge på hotell, sove til jeg våknet selv( som i dag bare måtte være 07.30) Helt fantastisk godt å få bruke den tiden man trenger og vill på bade:) spise frokost i fred og ro:)
Fantastisk deilig var det:) Men det var som alltid bedre enn noe annet å komme hjem til barna igjen, de har kosa seg hjemme sammen med mormor å. Fått masse mormor kos:)

Vell hjemme ble det mye kos og lek med barna men det tok ikke lang tid før lilletroll måtte ha litt spenning, så det ble baking:) Emma koser seg med det:)


Emma og Oliver:)


Emma er en dyktig hjlper på kjøkkenet:) hjelper til med alt:)


Oliver begynner å bli godt vant med lydene på kjøkkenet å nå er det greit å være med på baking:)


I dag ble det skolebrød:)


Kjøpte kommode til Emma når vi var på ikea, som jeg har satt opp etter lille la seg:)

I morgen skal jeg begynne å male stua, å så gla jeg er i male blir det spennende å se hvor lang tid det tar:)
Men har hatt så lyst lenge nå så får håpe jeg ikke blir lei etter noen meter:) Gleder meg virkelig til å få ei lysere stue nå:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord:)

Related Posts with Thumbnails