fredag 27. april 2012

Sykehusdag i dag....

I dag har jeg og Oliver brukt dagen på sykehuset. Oliver skulle ta CT av hode, grunnen til er at han er mye kvalm og kasteropp. Han har gått ned i vekt og blitt en riktig så slank en kar....
Legene skulle skjekke om det var trykk på hjernen som gjorde at han var så kvalm, de sier det ikke er misstanke om noen og at de ikke bekymrer seg for det pga at han ikke har NOEN andre symptomer, MEN hvorfor skal de da skjekke det, viss det ikke er noen misstanke eller bekymring for at det er noe...
Det må jo være noen grunn for at de skjekker det tenker jeg, leger gjør vell ikke noe bare for å skjekke, det har iallefall ikke jeg opplevd i min tette kontakt med helsevesnet igjennom 6 år!!

Oliver fikk beroligene for at han skulle ligge stille mens de tok bildene og vell inne på rommet fikk jeg mange kommentarer og negative utsagn om at dette kom aldri til å gå for han var alt for " urolig" han måtte ligge helt stille viss de skulle greie å få fine bilder... De var ikke måte på å være negativ....
Fine bilder fikk vi:)
Og svar iløpe av 30 min, igjen tenker jeg at dette var " bare for å skjekke".
Men uannsett var bildene fin, eller fine er dem vell ikke, men de var like som de var i 2006, da den første ct av Oliver ble tatt.
Så konklusjon ble at Oliver har den samme skaden som i 2006 og det er ingen, INGEN abselutt ingen forandring.......


Hmm... Selv om det er fakta, så er det alltid tungt å høre at hjernen til Oliver er som den alltid har vært og kommer til å være.....
Men Oliver er alltid verdensbeste gledespreder:) hjelper mamman sin til å smile å få det godt i mammahjerte:)

Oliver er den beste- tøffere enn toget:)






2 kommentarer:

  1. Tøffe grommingen til mormor, så my gla ti dokk :-)

    SvarSlett
  2. Oliver`n:) finast å tøffast tante guten det ja :) Gla ti dåkk :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord:)

Related Posts with Thumbnails